facebook

Accountancyportal

Voer jouw administraties volledig geautomatiseerd en geef klanten altijd actueel en 24/7 inzicht. Werk eenvoudig al jouw administraties bij vanuit één overzicht, door middel van handige signaleringen. Speciaal ontwikkeld voor accountants- en administratiekantoren, waardoor je meer tijd overhoudt om jouw klanten van strategisch advies te voorzien.

Een totaaloplossing waarmee je ruim 50% werk bespaart!

Alles automatisch

Alle bankmutaties, inkoop- en verkoopfacturen automatisch geboekt door slimme online oplossingen.

Z

Overzicht & controle

Via handige signaleringen in één overzichtelijk dashboard zijn al jouw administraties altijd up-to-date.

Online samenwerken

Laat jouw klant zelf factureren en/of verlonen via de portal voor automatische verwerking en geef actueel inzicht.

R

Bankmutaties elke 24 uur automatisch verwerkt via de bankenkoppeling

R

Facturen (PDF en UBL) volledig automatisch geboekt en gematcht

R

Verkoopfacturen elektronisch verzenden en volledig automatisch geboekt

R

OB-aangifte met één druk op de knop verzenden via Digipoort

R

Verloningen automatisch verzenden en uitbetalen

R

Automatisch debiteurenbeheer via aanmaanrobot

R

Automatische periodieke boekingen zoals afschrijvingen

R

Single sign-on: alle gegevens en administraties op één plek

R

Volledig digitaal dossier, minder kans op fouten, geen piekverwerkingen!

Alles automatisch geboekt

Met de Accountancyportal kan je alle administratieve verwerkingen volledig automatiseren, zoals alle bankmutaties en in- en verkoopfacturen. Via het Administratie Dashboard werk je eenvoudig al jouw administraties bij vanuit één overzicht. Door handige signaleringen weet je direct waar er actie ondernomen moet worden en zijn de administraties altijd bij!

Samenwerken met jouw klant

Met de portal heb je de mogelijkheid om jouw klanten extra functionaliteiten aan te bieden. Kies samen welke samenwerking het beste past. Zo kan een klant vanuit zijn online administratie zelf factureren en/of verlonen en wordt alles vervolgens automatisch geboekt. Daarnaast kunt je jouw klanten actuele overzichten van hun bedrijfsstatus tonen, ook via de gratis CASHapp!

Administratie Dashboard

Het Administratie Dashboard is een belangrijk onderdeel van de Accountancyportal en geeft een totaaloverzicht van al jouw administraties: in één oogopslag zie je welke administraties aandacht nodig hebben. Ook kun je instellen dat je signaleringen ontvangt wanneer je een actie moet uitvoeren voor een administratie. Werk de acties uit het Administratie Dashboard bij en alle administraties zijn up-to-date! Administraties die geen actie nodig hebben sla je simpelweg over, waardoor je jouw tijd veel efficiënter kunt indelen.

UBL: automatisch factureren

Laat jouw klant de facturen versturen naar het uniek e-mailadres van hun administratie en elke factuur wordt, na goedkeuring, automatisch ingeboekt. Een UBL-factuur wordt direct verwerkt en een PDF-factuur wordt automatisch omgezet naar UBL. De klant ontvangt ook automatisch een signalering wanneer een factuur gefiatteerd moet worden.

Totaaloplossing

De software van CASH is modulair van opzet. Je stelt het pakket dus geheel naar eigen wens samen. Alle onderdelen van de Accountancyportal zijn individueel te gebruiken, maar leveren het grootste voordeel op als zij in combinatie van elkaar, als totaaloplossing, gebruikt worden. Hoe meer onderdelen je inzet, hoe meer tijd en geld je bespaart. Met de Accountancyportal zijn alle administraties altijd bijgewerkt, beschik je over een volledig elektronisch dossier en is er minder kans op fouten. De volledig automatische werkwijze en online functionaliteiten creëren een enorme tijdsbesparing en nieuwe kansen voor jouw dienstverlening, tarieven en serviceniveau. Kansen die de relatie met jouw klanten zal verstevigen en vergroten.

Klanten aan het woord

Dit is wat klanten zeggen over CASH.

“Wanneer ik in het verleden de mogelijkheid had om te kiezen met welke software ik wilde werken, dan koos ik altijd voor CASH. Toen ik in 1994 voor mezelf begon was de keuze dan ook makkelijk gemaakt. Het is fijn dat je eenvoudig kunt vinden wat je nodig hebt, en dat correcties snel gedaan zijn zonder tegenboekingen te hoeven maken. CASH is enorm gebruiksvriendelijk en ook de klanten die zelf gedeeltelijk de administratie doen vinden altijd snel hun weg.”

Dhr. B.G. van Dijk

Eigenaar, V.D.C. Fiscale en Administratieve Dienstverlening

“Een van mijn klanten vraagt mij om meer dan de standaard overzichten, in CASH maak ik zonder problemen maatwerkoverzichten waarin ik precies uiteen kan zetten wat mijn klant wil zien. Incassobatches maken, factureren en projectadministraties voeren is inmiddels ook al routine voor mij. Tot slot is het fijn dat CASH een aantal keer per jaar met handige ontwikkelingen komt. Recentelijk is het kunnen tussenvoegen van een regel in onderhoud dagboeken mogelijk gemaakt; ideaal!”

Pia Roelofs

Eigenaar, Administratie Assistent

“Sinds kort gebruiken we het Administratie Dashboard. Dat bespaart ons nu al tijd omdat het een hoop lijstjes vervangt en een totaaloverzicht over de administraties geeft. 90% Gaat in een keer goed en dan heb je al heel veel gewonnen. Daarom gaan wij zeker door met CASH!”

Rob van de Graaf

Partner, Van der Leeden & Partners, Accountants en Belastingadviseurs

VIDEO

Peter Valkering van Valkering de Graaf Accountants over het werken met de CASH Accountancyportal.

VIDEO

Rob van de Graaf van Van der Leeden & Partners en Renate Pichel van ExTerNum Administraties over werken met CASH.

 

Over Visma CASH 

Wij bieden complete administratieve oplossingen voor elk soort onderneming: van boekhouding tot ERP. Onze software is modulair van opzet waardoor je zelf jouw administratiepakket naar wens samenstelt! 

 

Visma CASH

Alexanderstraat 3
2514 JL Den Haag

070 - 3 560 570
info@cash.nl