CASH Klantendagen 2017

Wij kijken terug op zeer succesvolle CASH Klantendagen en willen iedereen bedanken voor hun komst! Velen van u hebben gevraagd of wij de presentaties na afloop ter beschikking konden stellen en dat doen we uiteraard graag. Op deze pagina’s vindt u alle presentaties terug.

Klantendagen Presentaties

Klik op de sessies hieronder voor meer informatie en bekijk de presentaties


Ronde 1

Nieuw in CASH: highlights van het afgelopen jaar en een blik in de toekomst

Wij kunnen ons voorstellen dat het bijhouden van alle nieuwe ontwikkelingen in CASH best een uitdaging kan zijn. Twee maal per jaar komen er grote updates uit met honderden nieuwe functionaliteiten. In deze sessie krijgt u een samenvatting van de mooiste updates uit het afgelopen jaar, zoals:

  • Het automatisch verwerken van in- én verkoopfacturen met de unieke administratie postbus
  • De CASHapp en al haar nieuwe functionaliteiten zoals het maken van foto’s van bonnetjes die direct in de administratie verwerkt worden
  • De handige CASH Splitscreen voor het semi-automatisch boeken van facturen zonder van scherm te wisselen
  • De financiële signaleringen die u tijdig op de hoogte stellen van de status van door uzelf ingestelde parameters
  • Een kleine blik in de toekomst
  • En nog veel meer…

Kom naar deze sessie wanneer u in één keer bijgepraat wilt worden over de laatste ontwikkelingen in CASH.

CASH voor Microloon-gebruikers + Extra services Microloon

Microloon en Cash Software zijn bijna vijf jaar na de overname twee handen op één buik. Sinds dit jaar werken de twee merken gezamenlijk als één bedrijf in Den Haag. Tijdens deze sessie vertellen we u als Microloon klant o.a. meer over de software van Cash en dan met name over de boekhoudmodule. We trappen af met het tonen van het doorboeken van de journaalposten van de salarisadministratie, die bijvoorbeeld direct automatisch geboekt worden in CASH. Binnen de boekhoudmodule van CASH verloopt sowieso bijna alles automatisch. Wanneer u ook factureert met CASH, verloopt uw debiteurenbeheer volledig automatisch. Bovendien is er de mogelijkheid om 100% online te werken, dat betekent altijd en overal real-time inzicht in de administratie(s). Alle modules (urenregistratie, CRM, de complete ERP-oplossing) zijn volledig met elkaar geïntegreerd: slechts eenmaal gegevens invoeren dus!

Uiteraard komen ook de extra services van Microloon uitgebreid aan bod. We gaan o.a. dieper in op het Lonen Administratie Dashboard, de Excel Periode Import (EPI) en MijnSalarisPostvak. De extra services van Microloon zijn allen afzonderlijk van elkaar te bestellen, u weet na deze precies welke service(s) van toegevoegde waarde zijn voor uw bedrijf.

Kom naar deze sessie wanneer u kort en bondig wilt horen welke toegevoegde waarde de extra services van Microloon en de modules van CASH voor uw bedrijf hebben en u geïnteresseerd bent in een speciale aanbieding speciaal voor Microloon klanten.


Ronde 2

Echt automatisch boekhouden voor de ondernemer, stichtingen en verenigingen

Wanneer uw bedrijf grotendeels zelf de administratie doet, of slechts gedeeltelijk uitbesteed aan een boekhouder of accountant, valt er een grote winst in tijd (en dus geld) te behalen wanneer u gebruik gaat maken van de oplossingen van automatisch boekhouden van CASH. Als ondernemer of werknemer van een MKB bedrijf mag deze sessie niet in uw programma ontbreken! Wij vertellen u kort en bondig welke mogelijkheden er zijn, hoe u deze direct in gebruik kunt nemen en op die manier wel 50% van de tijd kunt besparen op routine klussen van de administratie (die gemiddeld 90% van de totale administratiewerkzaamheden beslaan). Een kleine greep uit de sessie:

  • Automatisch verwerken van in- en verkoopfacturen
  • Geïntegreerde UBL-oplossing: wat is UBL, wat is het voordeel, hoe werkt het in CASH
  • Automatisch klaarstaan van de BTW, uitbetalingen, afschrijvingen
  • Volledig automatisch debiteurenbeheer (sneller beschikken over uw geld)
  • Automatische verwerking van de bankmutaties
  • En nog veel meer…

Deze sessie is zeker niet bedoeld om de administrateur werk te ontnemen maar juist om deze meer tijd te kunnen bieden voor andere werkzaamheden!

Echt automatisch boekhouden voor accountants- en administratiekantoren

De media schreeuwen van de daken dat het vak van de accountant en boekhouder door een enorme verandering gaat vanwege de automatisering van werkprocessen. Misschien bent u zelf ook bezig met een dergelijke aanpassing van uw manier van werken, of misschien houdt u zich er nog niet zo mee bezig. In welke fase u ook zit, deze sessie mag  u niet missen! Wij vertellen u hoe u met CASH eenieder voor kunt zijn met een écht volledig automatische werkwijze, of u dit nu direct wilt doen of pas over een of twee jaar. Het gaat verder dan scan & herken en verder dan een automatische bankenkoppeling. De totaaloplossing van CASH voor accountants- en administratiekantoren;

  • zorgt voor 90% automatisering van uw standaardwerkprocessen,
  • geeft u toegang tot koppelingen met gespecialiseerde partners voor de Accountancybranche,
  • geeft uw klanten tools voor facturatie en real-time inzicht,
  • stelt u in staat financiële signaleringen in te stellen,
  • bevat het Administratie Dashboard waarin u in één oogopslag ziet welke administraties aandacht behoeven,
  • biedt nog veel meer andere functionaliteiten en kunnen u dus een tijdbesparing van 50% op standaardwerkzaamheden opleveren.

Kom naar deze sessie wanneer u als accountant of boekhouder meer wilt weten over de werking en voordelen van automatisch boekhouden voor uw kantoor.


Ronde 3

Go2UBL & Automatische factuurverwerking

Onze partner Go2UBL vertelt u in deze sessie meer over UBL, de volledige werking van Go2UBL i.s.m. Cash en de laatste ontwikkelingen bij Go2UBL. Zo zijn zij druk bezig met de ontwikkeling van een nieuwe dienst waarbij het mogelijk is om een matchingsgraad van maar liefst 99% te bereiken! Ook kunnen zij binnenkort op regelniveau PDF facturen omzetten in UBL. Wij vertellen u in deze sessie ook hoe een UBL factuur in CASH verwerkt wordt en welke mogelijkheden u heeft voor de verdere boeking. Net als bij handmatige verwerking heeft u bijvoorbeeld ook bij UBL facturen de mogelijkheid om de factuur te splitsen, transitorisch te boeken en deze te laten fiatteren. Wilt u op de hoogte zijn van alle ins en outs m.b.t. UBL en de voordelen? Na deze sessie bent u volledig op de hoogte!

Webshopkoppelingen & Nieuw en handig in ERP (Handel, Productie, S&O)

De koppeling tussen CASH en partner Webwinkelfacturen.nl stelt zowel onze Handels-/ ERP klanten als onze boekhoudklanten in staat om transacties gemaakt in de webshop, direct volledig automatisch te laten boeken in CASH. In deze sessie vertelt onze partner Webwinkelfacturen.nl welke diensten zij leveren en hoe u als webshopeigenaar een enorme tijdwinst kunt behalen. Ook lichten wij direct toe hoe de koppeling precies werkt in CASH.

Mis deze sessie niet wanneer u ook op de hoogte wilt zijn van alle nieuwe ontwikkelingen en functies in onze ERP oplossing!


Ronde 4

Alles automatisch… en dan? De mogelijkheden voor kantoren ná automatisering

Een veelgehoord tegengeluid van de automatisering van werkprocessen bij accountants- en administratiekantoren is dat het een negatieve invloed op de inkomsten heeft. Wanneer uw verdienmodel gebaseerd is op het ‘uurtje factuurtje’ principe en u 50% van uw tijd bespaart dankzij automatisering, is dit een logische conclusie. Dan heeft u twee keuzes: niet automatiseren en het risico lopen dat de behoeftes van klanten veranderen en zij naar de concurrent vertrekken, of uw verdienmodel aanpassen. Deze sessie is voor de kantoren die, net zoals wij, geloven in de tweede optie. In deze sessie delen wij verschillende mogelijkheden voor het aanpassen van uw businessmodel met u. Ook vertellen wij u hoe u uw klanten op een andere manier van dienst kunt zijn en daardoor niet alleen uw inkomsten kunt behouden maar zelfs vergroten. Denk daarbij aan het aanbieden van nieuwe services zoals debiteurenbeheer, salarisadministratie en doorlopend bedrijfsadvies waardoor uw klant altijd tijdig kan bijsturen. Ook gaan wij verder in op de werving van nieuwe klanten voor uw kantoor. We vertellen u over de mogelijkheden van Google en social media voor accountants- en administratiekantoren. U krijgt concrete tips & trics om uw naamsbekendheid en klantenbestand te vergroten, zonder dat u een marketingteam of groot budget nodig heeft.

Inschrijfformulier CASH Klantendagen 2017

Inschrijven is niet meer mogelijk, alle klantendagen 2017 zijn voorbij.

OVER CASH

Wij bieden complete administratieve oplossingen voor elk soort onderneming: van boekhouding tot ERP, zowel offline als online. Onze software is modulair van opzet, waardoor u zelf naar wens uw administratieve pakket samenstelt. Onze modules zijn verrassend compleet en all-in, dus geen onvoorziene kosten achteraf!

CASH SOFTWARE

Zeestraat 76
2518 AD Den Haag

070 - 3 560 570
info@cash.nl