AcceptEmail

Uw facturen sneller betaald met de digitale acceptgiro!

Algemeen

Een AcceptEmail is een digitale acceptgiro die u met één druk op de knop rechtstreeks vanuit de module CASH Facturering kunt aanmaken en verzenden per e-mail. De ontvanger kan vanuit zijn eigen mailbox direct betalen met iDeal. AcceptEmail maakt het digitaal verzenden van nota’s, herinneringen en aanmaningen via e-mail veilig, zeker en bijzonder klantvriendelijk.

Ideaal voor bedrijven en verenigingen die geen webshop hebben, maar wel snel en elektronisch betalen willen aanbieden. Of wanneer een klant (bedrijf) een product pas mee mag nemen na betaling, kunt u eenvoudig en direct een AcceptEmail sturen, zonder dat de gemachtigde persoon op locatie is. Maar ook wanneer bijvoorbeeld een muziekvereniging een optreden geeft en men pas mag deelnemen nadat er € 7,50 betaald is, dan ziet AcceptEmail tot 1 minuut voor het begin van het optreden of er betaald is of niet. Zo geeft u uw klanten meer flexibiliteit en kunt u direct uw betaling innen.

Voordelen

  • Voor wie snel en elektronisch betalen wilt aanbieden aan zijn klanten
  • Unieke oplossing via CASH voor MKB tegen redelijke prijzen
  • Facturatiekosten lager, klanten betalen sneller
  • De betaling is zeker, niet terug te draaien en actueel bij te houden
  • Real-time zien of een betaling binnen is of niet
  • Foutloos verwerkt in uw CASH boekhouding
  • Kostenbesparend en milieuvriendelijk

Waarom AcceptEmail?

Vanwege het betaalgemak en het gebruik van e-mail als communicatiekanaal worden verzonden AcceptEmails gemiddeld 10 tot 14 dagen eerder betaald dan papieren facturen of acceptgiro’s. Papieren acceptgiro’s zijn niet meer van deze tijd en is voor beiden partijen arbeidsintensief. Met AcceptEmail hoeft de acceptgiro hoeft niet meer overgetypt te worden bij het internetbankieren, waar de meeste mensen hun betalingen doen, waardoor de betaling foutloos wordt verwerkt en u facturatiekosten bespaart.

Praktisch

Bij het versturen van een AcceptEmail batch, is het mogelijk om direct aan te geven op welk moment u herinneringen wilt sturen. De voortgang van de betaling is eenvoudig bij te houden en ook de klant ziet aan de hand van de e-mail of de betalingstermijn binnenkort verloopt, verlopen is of niet meer te betalen.

Het automatisch opvolgen van ongeopende of niet-betaalde AcceptEmails werkt eenvoudig en is een stuk efficiënter dan handmatige verwerking. Omdat AcceptEmail een online oplossing is, kan ook uw accountant op elk moment inloggen en meekijken.

Om PDF-facturen automatisch om te zetten in UBL en te verwerken in CASH, is naast CASH Connect een aparte overeenkomst nodig met onze partner AcceptEmail.

OVER CASH

Wij bieden complete administratieve oplossingen voor elk soort onderneming: van boekhouding tot ERP, zowel offline als online. Onze software is modulair van opzet, waardoor u zelf naar wens uw administratieve pakket samenstelt. Onze modules zijn verrassend compleet en all-in, dus geen onvoorziene kosten achteraf!

CASH SOFTWARE

Zeestraat 76
2518 AD Den Haag

070 - 3 560 570
info@cash.nl