CASH Webinars 2020 | Cash Software

CASH Webinars 2020

Graag nodigen wij u uit voor onze gratis Webinars voor ondernemers en accountants- en administratiekantoren.

  • We bieden Webinars aan voor ondernemers, waarin we alles behandelen wat u moet weten over automatisering en hoe u uw eigen administratie automatiseert. We laten u graag zien hoe u juist dié taken kunt automatiseren die uw bedrijf veel tijd kosten.
  • Maar ook Webinars voor accountancy, waarin we alle mogelijkheden voor automatiseren en digitaliseren bespreken die voor uw kantoor en uw klanten optimaal zijn. Mogelijkheden waarbij u tijd bespaart en tegelijk méér service aan uw klanten kunt bieden.

De CASH Webinars zijn gratis en worden regelmatig ingepland. Iedere Webinar duurt circa 45 minuten. Maximaal 25 deelnemers per Webinar.

CASH Webinars

Klik op de onderwerpen hieronder voor meer informatie

Accountancy


15 december om 10:00 uur
Hoe automatiseer en digitaliseer ik ons kantoor?

In deze Webinar behandelen we de verschillende mogelijkheden om uw kantoor optimaal te automatiseren en digitaliseren, zodat u meer tijd overhoudt voor controle, advies en andere zaken. We laten o.a. zien hoe uw klanten eenvoudig bonnetjes, inkoop- en verkoopfacturen kunnen insturen door foto’s te maken met de CASHapp of gebruik te maken van de unieke postbus per administratie. Daarnaast gaan we in op het boeken met de Splitscreen-functie, de verwerking van e-facturen, de geïntegreerde UBL-koppeling en nog meer automatiseringsmogelijkheden om uw kantoor klaar te stomen voor de toekomst.


17 december om 14:00 uur
Onboarding Webinar: Inrichten Connect app klant

Hoe kunt u de Connect app inrichten? Dat leert u in deze webinar.

Door gebruik te maken van de Connect app klant, kunt u uw klanten (zonder eigen CASH-licentie) foto’s van bonnetjes en facturen in laten sturen via de inboekfunctie in de CASHapp, De Connect app klant beschikt daarnaast over unieke postbussen waar inkoop- en verkoopfacturen digitaal naar toe verstuurd kunnen worden. Facturen en bonnetjes kunnen vervolgens deels of volledig automatisch verwerkt worden in de financiële administratie in CASHWeb.

Tijdens deze webinar worden de volgende onderwerpen behandeld:

  • Aanmaken Connect app klant
  • Inrichten administratie van de Connect app klant
  • Administratie en documenten uploaden of verplaatsen naar de Connect app klant omgeving
  • Gebruiker aanmaken voor uw Connect app klant
  • Aan de slag met Connect app klant na de inrichting; wat ziet uw klant

Voor het aanmaken van Connect app klant heeft u de module CASH Connect nodig.


11 januari om 10:00 uur
Hoe bespaar ik tijd door klanten te laten factureren

Ontdek hoe u tijd bespaart door klanten te laten factureren.


28 januari om 10:00 uur
Tijd besparen als kantoor door uren te registreren en factureren in CASH

Ontdek hoe u als kantoor tijd kunt besparen door uren te registreren en factureren in CASH.

Ondernemers


4 december om 14:00 uur
Alles Automatiseren met CASH

In deze Webinar behandelen we de verschillende automatiseringsmogelijkheden voor uw bedrijf en hoe u deze direct in gebruik kunt nemen, zodat u meer tijd overhoudt om uw bedrijf te laten groeien. We laten o.a. zien hoe u bonnetjes, inkoop- en verkoopfacturen automatisch kunt verwerken door foto’s te maken met de CASHapp of gebruik te maken van de unieke postbus per administratie. Ook behandelen we de verwerking van e-facturen, de geïntegreerde UBL-koppeling waarmee u PDF-facturen kunt omzetten in UBL en nog veel meer.


8 december om 10:00 uur
Waarom overstappen van offline naar online een goed idee is!

In deze Webinar behandelen we de voordelen van online werken voor uw bedrijf. We laten zien hoe u gemakkelijk administraties van CASHWin naar CASHWeb verplaatst en vervolgens online verder werkt. Daarnaast komen diverse tijdbesparende functies aan bod.

De Webinar Webservices voor MKB is geschikt voor ondernemers die nog geen gebruikmaken van de Webservices.


17 december om 10:00 uur
Bespaar tijd door te factureren en te beheren met CASH

Ontdek hoe u tijd kunt besparen door vanuit CASH te factureren en beheren. In deze webinar laten wij zien hoe eenvoudig het is om facturen te maken en te versturen. Zodra de factuur verzonden is, wordt de debiteuren administratie bijgewerkt. Dat scheelt weer een extra handeling. Verder behandelen wij het automatisch debiteurenbeheer. We laten zien hoe u het debiteurenbeheer opstart en welke mogelijkheden er zijn om dit te bewaken. Denk bijvoorbeeld aan de aanmaanrobot, de automatische bankkoppeling en duidelijke overzichten.
Deze webinar laat zien hoeveel van deze handelingen u kunt automatiseren zonder de controle kwijt te raken. Want met CASH blijft u in controle.


21 december om 10:00 uur
De mogelijkheden van standaard ERP software

In deze webinar laten wij zien hoe u uw financiën, inkoop en verkoop en magazijn perfect kunt integreren. Altijd en overal inzicht in uw voorraad, uw bestellingen bij leveranciers, openstaande offertes en orders bij klanten en tal van historische inkoop- en verkoopstatistieken. Uiteraard met directe verwerking naar uw boekhouding.

Onze standaard software kan eenvoudig worden ingericht naar uw werkwijze. Ook als u te maken heeft met bijvoorbeeld batchnummers, meerdere magazijnen, prijsafspraken of stuklijsten.

Interessant webinar voor handelsondernemingen die hun orderadministratie willen (her)automatiseren. Maar ook bedrijven die zelf produceren of te maken hebben met servicecontracten en werkbonnen krijgen een idee van de mogelijkheden en voordelen voor hun bedrijf.

OVER CASH

Wij bieden complete administratieve oplossingen voor elk soort onderneming: van boekhouding tot ERP, zowel offline als online. Onze software is modulair van opzet, waardoor u zelf naar wens uw administratieve pakket samenstelt. Onze modules zijn verrassend compleet en all-in, dus geen onvoorziene kosten achteraf!

CASH SOFTWARE

Alexanderstraat 3
2514 JL Den Haag

070 - 3 560 570
info@cash.nl