facebook

Even voorstellen: John Dijns, Managing Director

John is inmiddels één jaar de Managing Director (MD) van Visma Cash. Je zult hem vast wel eens voorbij hebben zien komen. Maar wie is John?  Wat is zijn grootste uitdaging als Managing Director? En welk van onze toekomstplannen maakt hem het meest enthousiast? We stellen John graag nog eens aan je voor!

Waar woon je en met wie?
“Ik woon in Zoetermeer met mijn vrouw Marjolein en onze zoons Florian (16) en Julian (14). Daar kom ik niet vandaan maar we wonen er inmiddels weer 14 jaar. Dat kan ik altijd makkelijk onthouden omdat Julian 2 maanden na de verhuizing geboren is!”


Wat doe je graag in je vrije tijd?
“Je kunt mij regelmatig langs het hockeyveld vinden! Ik ben ook 5 jaar lang coach geweest van het team van mijn zoons maar heb er dit jaar voor gekozen om me vol te focussen op Visma Cash. Ik sta dus iets minder vaak op het veld.”

“Verder ben ik dol op technologie en smart homes: mijn huis zit vol met domotica en er is overal wel wat geautomatiseerd. Maar ik ben ook geïnteresseerd in geschiedenis en lees daar veel over. Tijdens de Covid Pandemie ben ik mijn eigen genealogie in gedoken. Ik heb nu tot 7 generaties terug al mijn voorouders uitgeplozen.”

Waar kunnen we je ‘s nachts voor wakker maken?
“Oei, dat is een lastige vraag, En eentje die je altijd voorzichtig moet beantwoorden om te voorkomen dat grappenmakers je er echt voor wakker maken. Maar ik mis graag nachtrust voor gezelligheid met vrienden en familie, en voor lekker eten en drinken. Ik ben dol op sushi, maar je maakt me ook blij met een goede steak.”

“En ik mag ‘s nachts natuurlijk wakker gemaakt worden als er echt iets mis gaat met CASHWeb!”


Wat is de grootste uitdaging bij Cash sinds je Managing Director bent geworden?
“De juiste balans vinden tussen investeren in het team, producten klaar maken voor de toekomst, en onze huidige klanten tevreden houden. In deze huidige krappe arbeidsmarkt is ons eigen team heel belangrijk. We willen graag een cultuur van proactiviteit stimuleren met een gezonde werk-privé balans. Een cultuur waar iedereen zijn of haar talenten kan inzetten en zich gewaardeerd voelt.”

“Daarnaast moet er flink geïnvesteerd worden in onze producten. Met name in de look-and-feel en het gebruiksgemak zodat we ook aantrekkelijk blijven voor de klanten van de toekomst. En we moeten onze trouwe klanten zeker niet vergeten, zij zijn al die jaren samen met ons gegroeid. Die doelstellingen staan soms haaks op elkaar.”


Welk van onze toekomstplannen maakt jou het meest enthousiast?
“Los van alle plannen die we nog hebben word ik nu al heel blij van wat er de afgelopen tijd gebouwd is! Zo zijn we nu bezig met een pilot voor de eerste aanzet van de nieuwe look van CASHWeb. Als ik zie hoe dat er nu uitziet, dan word ik daar heel enthousiast van. En ik word er blij van dat we de komende tijd veel gaan inzetten op structurele verbetering van veiligheid, stabiliteit en gebruiksgemak.”