
Ledenadministratie
Leden, donateurs of andere betrokkenen zijn de bestaansreden van een vereniging of stichting. Om eenvoudig een online ledenadministratie te voeren, is speciaal voor alle verenigingen en stichtingen CASH Leden ontwikkeld. Geïntegreerd met boekhouding, facturatie en debiteurenbeheer in één pakket.
We helpen je graag op weg met CASH Leden. Daarom hebben wij een adviesmodule ontwikkeld die aan de hand van jouw wensen en behoeftes bepaalt welk pakket het beste bij jou past.
Totaalpakket
Inclusief alle benodigde functies voor een volledige boekhouding met facturatie, debiteurenbeheer en ledeninformatie.
Online samenwerken
Bespaar tijd & geld en creëer een overzichtelijke virtuele werkplek voor vrijwilligers.
Overzicht
Een professionele uitstraling naar leden, bestuur, vrijwilligers, donateurs, sponsors et cetera.
CASH Leden
Met CASH Leden kun je jouw ledenadministratie eenvoudig online bijhouden, waardoor er altijd en overal actueel inzicht is in de cijfers en ledeninformatie. Daarnaast is de ledenadministratie met alle benodigde functionaliteiten op het gebied van boekhouding, facturatie en debiteurenbeheer samengevoegd in één pakket.
Alle ledengegevens worden bijgehouden om eenvoudig en elektronisch de contributie of donaties te innen en te verwerken. Ook is het mogelijk om met budgetten te werken. Door het onbeperkte aantal inlogcodes kunnen meerdere bestuursleden de ledenadministratie benaderen en bijwerken.

Kies een pakket
Kies het pakket dat het beste bij jouw vereniging of stichting past. Facturatie op basis van nacalculatie.
Algemeen | |||
---|---|---|---|
Fair use policy aantal leden | 500 Heeft u meer dan 500 leden? Dan betaalt u €0,02 per extra lid. | 1000 Heeft u meer dan 1000 leden? Dan betaalt u €0,02 per extra lid. | 2000 Heeft u meer dan 2000 leden? Dan betaalt u €0,02 per extra lid. |
Aantal administraties | 1 | 1 | 1 |
Extra administraties | Nee | €5,00 per extra administratie | €10,00 per extra administratie |
Aantal gebruikers | 1 | 1 | 1 |
Uitbreiden gebruikers | Nee | €5,00 per additionele gebruiker Maximaal 5 gebruikers. | €10,00 per additionele gebruiker |
Samenwerken | |||
Online samenwerken | |||
CASHapp De CASHapp geeft u in één oogopslag inzicht in de belangrijkste cijfers van al uw administraties en ledeninformatie. De CASHapp is beschikbaar voor zowel Apple als Android devices. | |||
Bank integratie | |||
Klassieke bankkoppeling Automatische bankkoppeling met ABN Amro, ING en Knab. | |||
Realtime bankintegratie via PSD2 De PSD2-bankkoppeling is beschikbaar voor ALLE betaalrekeningen van 1500 banken in de EU. Alle banktransacties worden met deze koppeling realtime bijgewerkt in CASH. | U kunt standaard 3 rekeningen per administratie koppelen. Per additionele rekening wordt €2,50 in rekening gebracht. | ||
Facturen vanuit administratie betalen | |||
Crediteuren beheer | |||
Relatiebeheer | |||
CASH Scan en Herken Met CASH Scan & Herken kunt u facturen inscannen en mailen naar uw administratie voor automatische verwerking. Door de hoge mate van herkenning (85% – 95%), is het enige wat u nog hoeft te doen controleren. | Nee | Nee | €0,15 per scan |
Contributie beheer | |||
Contributiebeheer | |||
Facturatie module | |||
Automatische ledenincasso | |||
Gespreid betalen van contributie | |||
Familiekorting | |||
Helpdesk | |||
Toegang tot de CASH Helpdesk | |||
Bestellen | Bestellen | Bestellen |
CASH Leden klant aan het woord
“De eerste aanraking met CASH was in 1990 bij een cricket wedstrijd in Den Haag. CASH sponsorde het plaatselijke cricketteam en er stond een reclamebord naast het veld wat onze directeur opviel. Een afspraak met CASH was snel gemaakt, net als de keuze om met CASH te gaan werken overigens. Daar hebben we nog steeds geen spijt van.”
Over Visma CASH
Wij bieden complete administratieve oplossingen voor elk soort onderneming: van boekhouding tot ERP. Onze software is modulair van opzet waardoor je zelf jouw administratiepakket naar wens samenstelt!
