Samenwerkportal
Een schoenendoos vol met facturen, bonnetjes en bankbestanden; dat kost u onnodig veel uitzoekwerk. Vervolgens wordt dit verspreid over softwareprogramma’s ingevoerd, waardoor de klant geen actueel overzicht heeft en zijn bedrijf stuurt op verouderde gegevens. Klinkt dit bekend? Met de Samenwerkportal is het verleden tijd!
Met de Samenwerkportal voert u de administratie, terwijl u de klant real-time inzicht geeft in de belangrijkste cijfers. Via de Samenwerkportal werkt u online samen; alle documenten zijn voorhanden op één centrale plek en u kiest samen met uw klant wie wat doet in de administratie.
Samenwerken
Online samenwerken met uw klant op één centrale plek, binnen één softwarepakket.
Taakverdeling
Bepaal wat uw klant zelf kan doen, zoals bijvoorbeeld factureren via CASH of de loonmutaties bijhouden.
Perfecte combinatie
De klant heeft geen boekhoudkennis nodig en kan profiteren van zowel actueel inzicht als persoonlijk advies.
Bankmutaties elke 24 uur automatisch verwerkt via de bankenkoppeling
Actueel overzicht via o.a. Bedrijfsstatus, Dashboard en de CASHapp
Fiattering voor OB-aangiftes, maar ook intern voor medewerkers
OB-aangifte met één druk op de knop verzenden via Digipoort
Inclusief CASH Factureren en CASH Lonen voor de loonadministratie
Centraal documentenbeheer en communiceren via Taken & Berichten

Geef uw klant inzicht & advies
De CASH Samenwerkportal biedt standaard de volledige functionaliteit voor boekhouden, factureren én verloning in één pakket. De klant heeft geen boekhoudkennis nodig en kan voor een aantrekkelijk bedrag profiteren van de voordelen van een online boekhoudpakket én boekhouder: Actueel overzicht van de financiële situatie (ook via de gratis CASHapp) met persoonlijke aandacht en advies op maat.
Efficiënt samenwerken
De boekhouding doet u en de facturatie of loonadministratie kan (deels) door de klant zelf gedaan worden, waarna u deze online controleert. Zo houdt u de controle en kunt u zelf het menu van uw klant naar behoefte inrichten. Uw klant kan eenvoudig alle benodigde documenten uploaden, zoals bijvoorbeeld de facturen. Dit bespaart u veel tijd en voorkomt dubbel werk! Maar ook het verzorgen van de aangiftes gaat veel sneller, doordat u deze online kunt laten goedkeuren (fiattering) om vervolgens direct te verzenden vanuit CASH.

CASH Samenwerkportal
Van ZZP’er tot MKB’er; de CASH Samenwerkportal biedt standaard de volledige functionaliteit voor boekhouden, factureren én verloning in één pakket. Slimme samenwerking tussen accountant en ondernemer via een boekhouddashboard. Facturatie en verloning per stuk mogelijk.
SAMENWERKPORTAL
VANAF
€10
PER MAAND
Slimme samenwerking tussen
boekhouder & ondernemer
Uitgebreide fiatteringsmogelijkheden
Centraal documentbeheer
Inclusief facturatie en verloning
Banken– en belastingdienstkoppeling
Overal actueel inizcht via CASHapp
OP BASIS VAN NACALCULATIE
€ 1,- per loonberekening
€ 1,50 per gemaakte factuur
Op basis van nacalculatie en met een minimum van € 10,- per maand.
GEEF UW KLANT TOOLS & INZICHT
Samenwerken met uw klanten is nog nooit zo eenvoudig en efficiënt geweest. U geeft uw klanten inzicht in de belangrijkste cijfers en laat eenvoudig de aangiftes fiatteren om ze vervolgens vanuit CASH direct te versturen. Uw klant kan zelf tegen een laag tarief professioneel factureren in de eigen huisstijl, óók met de CASHapp. De CASH Samenwerkportal; uw klant blij, u blij!
Klanten aan het woord
Dit is wat klanten zeggen over CASH.
“Wij zijn sinds 1994 kind aan huis bij Cash, zo voelt het in ieder geval. Daar zijn een aantal redenen voor. Zo kunnen we snel met elkaar schakelen, gewoon 1 op 1. Bij CASH kunnen we binnen één pakket gebruikmaken van handige koppelingen, bijvoorbeeld met Go2UBL, scan & herken oplossingen, Vision Planner, maar ook de automatische bankenkoppelingen. Fijn om daar slechts één aanspreekpunt in te hebben in plaats van allerlei verschillende partners.”
“Wanneer mijn klanten vragen met welke boekhoudsoftware ik het liefste werk, beveel ik altijd CASH aan. Om verschillende redenen, maar de belangrijkste reden is dat het in CASH simpelweg het gemakkelijkst is om terug te klikken naar de originele boeking en correcties te maken. Geen vervelende en tijdrovende tegenboekingen, gewoonweg even corrigeren en klaar. Daar komt nog bij dat het contact met de Helpdesk van Cash altijd snel verloopt; er wordt bijna altijd direct opgenomen en de enkele keer dat dit niet gebeurt, word ik binnen een uur al teruggebeld.”
“Wanneer ik in het verleden de mogelijkheid had om te kiezen met welke software ik wilde werken, dan koos ik altijd voor CASH. Toen ik in 1994 voor mezelf begon was de keuze dan ook makkelijk gemaakt. Het is fijn dat je eenvoudig kunt vinden wat je nodig hebt, en dat correcties snel gedaan zijn zonder tegenboekingen te hoeven maken. CASH is enorm gebruiksvriendelijk en ook de klanten die zelf gedeeltelijk de administratie doen vinden altijd snel hun weg.”
Over Visma CASH
Wij bieden complete administratieve oplossingen voor elk soort onderneming: van boekhouding tot ERP. Onze software is modulair van opzet waardoor je zelf jouw administratiepakket naar wens samenstelt!
